Az elõd sikerének köszönhetõen az új német kis crossover fokozott várakozásnak örvend. A kocsi dizájnja érdekes, természetesen van benne pár megoldás a korábbi Opelekbõl, ám elõre vetíti már a márka új formavilágát. A csak LED-es fényszórókkal készülõ Opel Mokka 2021-es változata viseli elsõként a Visort, a márka friss arcát, s itt mutatkozik be az új, keskenyebbre szabott embléma és a hátul középen megjelenõ modellnév is.
Az elektromos változat hatótávja 324 kilométert is biztosíthat számunkra Fotó: Opel
Belül újdonság a Pure Panel, vagyis a duplaképernyõs digitális mûszerfal. A kijelzõ kerete azonos méretû, a képernyõ mérete azonban eltérõ az olcsóbb Mokkákban mindkettõ 7, a drágábbakban a vezetõ elõtti 12, a középsõ központi érintõképernyõ 10 colos. A tervezõk láthatóan igyekeztek csökkenteni a gombok számát, de azért a fontosabb fizikai kapcsolók maradtak. Hála a mérnököknek, így nem kell elvesznünk az almenükben, ha csak fûteni vagy éppen hangerõt szeretnénk állítani.
Az Opel szerencsére megadja még a választás lehetõségét az erõforrások tekintetében is a vásárlóknak, így ebbõl a szabadidõautóból lesz benzines, dízel és elektromos típus is. Alapáron hatfokozatú sebességváltóval szerelik, de az erõsebb benzineshez nyolcfokozatú automata is kérhetõ.
A szabadidõautóból lesz benzines, dízel és elektromos típus is Fotó: Opel
A Mokka-E-be végül is 50kWh-s lítiumion akkumulátor került, amely egy 136 lóerõs villanymotort lát el energiával, és a gyártó tájékoztatása szerint az elektromos változat hatótávja 324 kilométert is biztosíthat számunkra. Sajnos az Opel Mokka 2021-es árát egyelõre nem árulták el, de a hírek szerint nem sokkal lesz drágább, mint az elõd volt. A hazai márkakereskedõk januártól kezdik árulni.