Az Intel éppen arra az idõszakra idõzíti a megújulást, amikor fennállásának eddigi legnagyobb nehézségeivel kell szembe néznie.
Az új logó és márkaimázs a 11. generációs Intel Core processzorok bemutatásával egy idõben vált nyilvánossá. A chipgyártó óriás utoljára tizenöt évvel ezelõtt változtatta meg a logóját, akkor került elõtérbe a "Leap ahead" szlogen is a vállalatnál.
A szlogen ugyanakkor a mai helyzetben már kevéssé értelmezhetõ, amikor a korábban egyértelmû technológiai fölényt élvezõ Intelnél egyre több, gyártással és tervezéssel kapcsolatos probléma merült fel, amiért a nagy partnerek valószínûleg kevéssé repesnek örömükben. Az Intel ezzel bizonyos szegmensekben fokozatosan olyan riválisoknak adja át a terepet, mint az AMD, vagy éppen az ARM architektúrára építõ Qualcomm.
Az új arculat persze ezen mit sem változtat önmagában, de jelezheti valami új kezdetét, már csak az új Tiger Lake processzorok gyártásának gyors felfuttatását kell valahogy kiizzadnia magából a cégnek, hogy az elmúlt néhány év botlásai hamar feledésbe merüljenek.