403.63 Ft

354.65 Ft

Mads Mikkelsen is játszik az Indiana Jones 5. részében

Kiemelt kategóriák

Egészség
Orosz-ukrán háború
Utazás
Foci-VB
Interjúk
Életmód
Nagyvilág
Friss
Kultúra
Otthon
Autó
Sport
Gazdasági hírek

További kategóriák

Szórakozás
Olimpia
Balesetek-bűnügyek
Időjárás
Karrier
Belföldi hírek
Hirdetési felületek
Tech és tudomány
Autó

HiperSUV: olasz nagyágyú közútra, versenypályára és off-roadra

10perc.hu
2023. 03. 15.

Az alkotók célja a hedonista elektromos autózás jövõjének megvalósítása volt egyetlen jármûben, ami minden területen megállja a helyét.

Nem ez az elsõ alkalom, hogy világhírû tervezõk, autóépítõk, vagy akár versenycsapatok gépei jelennek meg hazánk legnagyobb éves autómustráján, az Automobil és Tuning Show-n. A március 17-19. között rendezendõ 2023-as felvonásra egy igazán különleges koncepció is érkezik.

A több mint 1.000 egyedi jármûvet felvonultató show felhozatalának egyik ékköve vitathatatlanul egy különleges koncepció, a Kangaroo Hyper SUV lesz. A minden elemében egyedi jármû a világhírû olasz tervezõ, Giorgetto Giugiaro, valamint fia, Fabrizio Giugiaro zsenialitásának gyümölcse.


A minden elemében egyedi jármû a világhírû olasz tervezõ, Giorgetto Giugiaro munkája     Fotó: Kangaroo


Az alkotók célja a hedonista elektromos autózás jövõjének megvalósítása volt egyetlen jármûben, ami minden területen megállja a helyét, legyen szó aszfaltról, homokról, hóról, vagy akár versenypályáról. Tökéletesen kiszolgálja az egyre igényesebb ügyfelek kívánságait, miközben teljesen kihasználja a ma ismert technológiák teljes skáláját.

Az utópisztikus tanulmány teljesen egyedi alvázra épült, az erõt pedig két, egyenként 200 kW-os, összesen 680 Nm nyomatékot produkáló elektromotor biztosítja, természetesen mind a négy kereket hajtva. A 90 KWh-s akkumulátorpakknak köszönhetõn, egy töltéssel akár több mint 450 km-t is megtesz az autó és nem marad szégyenben akkor sem, ha gyorsulnia kell: a 100 km/órás sprintet mindössze 3.3 másodperc alatt teljesíti!


Az utópisztikus tanulmány teljesen egyedi alvázra épült    Fotó: Kangaroo


A futómû sem hétköznapi: mivel úgy tervezték, hogy bármilyen úton jól teljesítsen, az autó magassága rendkívül széles skálán, 1290 és 1410 mm között állítható. Verseny üzemmódban 14 cm a hasmagasság, közúton 19 cm, off-road beállítás mellett pedig 26 cm (!), ha pedig ez nem lenne elég, akkor a kerékdõlés is gombnyomásra változtatható, hogy mindig a legtökéletesebb vezetési élményt nyújtsa.

A lehengerlõ formatervet felfelé és oldalra nyíló sirályszárnyas ajtók, karbon szélesítések, valamint jókora hátsó traktus teszi még sportautósabbá. A sárvédõket úgy alakították ki, hogy a 23”-os felnik tökéletesen elférjenek alattuk, továbbá egy karbon betét is végighúzódik az autó oldalán.


A mûszerek mindegyike 100%-ban digitális, a sofõr összesen három különbözõ kijelzõn tarthatja a kapcsolatot a jármûvel    Fotó: Kangaroo


A hátsó rész, az elülsõhöz hasonlóan, süllyesztett lámpákat kapott, az ékszerként csillogó LED kristályok pedig egyszerre funkcionálnak irányjelzõként és tolatólámpaként. Az autó - SUV létére - mindössze kétszemélyes, az ülések mögött - ott, ahová elsõ ránézésre minimum egy V10-es aggregátot képzelne az ember - egy ízlésesen rögzített pótkereket, valamint egy poroltó készüléket találunk.

A koncepcióhoz képest döbbenetesen szépen kidolgozott, futurisztikus utastér a taktikai ruházatot idézõ szél- és vízálló bevonatok, valamint a hagyományos karbon-bõr borítások kombinációja. A mûszerek mindegyike 100%-ban digitális, a sofõr összesen három különbözõ kijelzõn tarthatja a kapcsolatot a jármûvel.

Főkép forrása:

Kangaroo

Címkék:

További cikkek

Népszerű cikkek

Kapcsolódó cikkek