403.45 Ft

354.40 Ft

Zamárdiban nem lesz idén Strand fesztivál

Kiemelt kategóriák

Egészség
Orosz-ukrán háború
Utazás
Foci-VB
Interjúk
Életmód
Nagyvilág
Friss
Kultúra
Otthon
Autó
Sport
Gazdasági hírek

További kategóriák

Szórakozás
Olimpia
Balesetek-bűnügyek
Időjárás
Karrier
Belföldi hírek
Hirdetési felületek
Tech és tudomány
Autó

Milliárdosok álmai a legfrissebb sport auto magazinban

10perc.hu
2021. 07. 13.
Szponzorált tartalom

A sport auto munkatársai elvitték a világ leghosszabb hegyi versenypályájára a közel másfél milliárd forintba kerülõ sportautót.

Európa leghosszabb hegyi versenypályáján vitték táncba a szuperlatívuszok szupersportkocsiját, a Pagani Huayra Roadster BC-t, amely annyiba kerül mint 166 Suzuki Swift Sport.

Elég néhányat lapozni, máris újabb csodát találunk a magazinban. A Ferrari szerint szmokingba bújtatott Forma–1-es versenyautó a Roma. Olaszország Piemont tartományában, Torinó és Genova között igyekeztek kideríteni, igaz-e az állítása.

A Zenvo TSR-S, a dán autóipar egyedüli képviselõje – de kit érdekel, ha a világ egyik legextrémebb hiperautója? A teljesen új aktív hátsó szárny nagy okosság – alaposan megismerhetik a magazin olvasói.



A Kimera EVO37-ben feltámad a legendás Lancia. Az olasz mûhely a 037 Stradale modernizált változatát készítette el. Ha diplomatikusan fogalmazunk: alaposan átdolgozták. Ha nem: sokkal jobb lett az eredetinél.



A szépség és a szörnyeteg, a sport auto egyik összehasonlító tesztje esetében különösen fedi a valóságot. Nemcsak az Alfa Romeo Giulia megkapó külseje miatt, hanem azért is, mert a BMW M3 kimondottan agresszív ábrázatot öltött legutóbbi modellfrissítése alkalmával. Kemény összecsapás.

Egy szintén vad tuning-összehasonlításban adva van két autó, amelyeknek nagyjából azonos a teljesítménysúlya. Igen ám, de az egyik sportos kombi, a másik pedig igazi sportkocsi. Megtudhatjuk, az 1001 lóerõs MTM-Audi RS6 Avantnak vagy a 770 lóerõ teljesítményû Tikt-Mercedes-AMG GT R Pro-nak áll-e a zászló versenypályán!

Ami közös bennük, az az, hogy egyik sem a hangoskodó fajtából való. Amiben viszont merõben eltér egymástól a VW Golf GTI és a BMW 128ti, az a felhasználhatóságuk. A Golf versenypályán és országúton egyaránt jól elboldogul, az 1-es viszont csak utóbbin érzi otthon magát - derül ki Magyarország leggyorsabb magazinjából, a sport autóból.

Főkép forrása:

Sport auto magazin

Címkék:

További cikkek

Népszerű cikkek

Kapcsolódó cikkek