A német tuner csupasz karbonelemekkel teszi látványosabbá és hatékonyabbá az aerodinamikát (új elsõ légterelõ, splitter, hatalmas hátsó szárny, diffúzor), de szintén szép és praktikus a Vossennel közösen készített 20 és 21 colos kovácsolt keréktárcsa-szett (ezekre elöl 245/30 ZR 20, hátul 325/25 ZR 21 méretû nagy teljesítményû abroncsokat tesznek), mely tökéletesen egészíti ki a sportosabbra hangolt, állítható magasságú futómûvet (új rúgókat építettek be). Alapból 35 milliméterrel ültették le a karosszériát.
A V10-es motorral szerelt RWD hangja is megváltozott a szuperkönnyû Inconel kipufogónak köszönhetõen, melybe a jobb hõelvezetés érdekében 999 vékony aranylemezkét építettek.
Opcionális az új motortérfedél (elöl), melybe mindkét oldalon réseket vájtak. Az itt beáramló levegõt a motorhoz vezetik, ráadásul nagyobb leszorítóerõt is eredményez! További légbeömlõket alakítottak ki a hátsó kerékjáratok elõtt is a hátsó fékek hûtése kedvéért.
A motorhoz nem nyúltak, maradt 610 lóerõs és 560 Nm-es az 5,2 literes V10. Ezzel 326 km/h végsebességet és 3,3 másodperces gyorsulást produkál a gyári változat. A Novitec által beépített eszközökkel ez kicsit bármilyen irányban változhat, de egyelõre nem adták meg az adatokat (valószínûleg még nem mérték ki).
A Sport Autó Magazin beszámolója szerint az utastér kialakításához gyakorlatilag korlátlan színválasztékot, finom bõröket, alcantarát, szénszálas anyagokat ígér a vevõk igényei alapján a Novitec.