A jelenlegi egészségügyi helyzetben az autószervizek piacára is rendkívüli hatással volt. Miután sok helyen a maszk és a kézfertõtlenítõ kevésnek bizonyult, a megoldás az online ügyfélfogadásra való átállás. Azok a szervízek, amelyek megfelelõ közösségi média felületekkel rendelkeztek, nagy elõnyt élveznek most. Ghiman Lajos szerint ebben a helyzetben elfogadottá vált az úgynevezett hozom-viszem szolgáltatás, amik átsegítik a szervizeket a nehéz idõkben.
Ugyanakkor az ügyfeleknek ajánlott odafigyelni arra, hogy a választott cég megfelelõ háttérrel rendelkezzen, akár a digitális aláírás, akár az online fizetési módszerek, akár a megfelelõ felelõségbiztosítás tekintetében figyelmeztetett a szakértõ.
Azok a szervízek, amelyek megfelelõ közösségi média felületekkel rendelkeztek, nagy elõnyt élveznek most Fotó: freepik.com
Az ügyfelekkel sok esetben nem találkoznak személyesen a szerviz munkatársai, így a megrendelõk maximum elhinni tudják a szervizekrõl, hogy képesek megjavítani a jármûvet. Emiatt már nem elég jónak látszani, hanem jónak is kell lenni. Persze jelenleg az emberek is sokkal elfogadóbbak és nyitottabbak az új lehetõségek iránt, és egyre jobb a piacon az elfogadottsága az online dolgoknak is.