403.55 Ft

357.09 Ft

Viszik, mint a cukrot! Már több mint 66 ezer új rendszám került forgalomba!

Kiemelt kategóriák

Egészség
Orosz-ukrán háború
Utazás
Foci-VB
Interjúk
Életmód
Nagyvilág
Friss
Kultúra
Otthon
Autó
Sport
Gazdasági hírek

További kategóriák

Szórakozás
Olimpia
Balesetek-bűnügyek
Időjárás
Karrier
Belföldi hírek
Hirdetési felületek
Tech és tudomány
Gazdasági hírek

A Facebook csoportok a jövõ marketingje

LinkHolder.hu
2020. 10. 21.
Szponzorált tartalom

A Facebook, mint közösségi mûintézmény kapcsán hozzá kellett szoknunk, hogy megkerülhetetlenek, a cégek és márkák jelenléte - az Instagram-ot is figyelembe véve - elengedhetetlenül fontos a közösségi platformokon. Online marketing szakemberek is beszámolnak arról, hogy sok esetben itt a leghatékonyabb a hirdetés, itt a legjobb az elérés, itt érhetõ el a legnagyobb a konverzió.

Az elõzõekkel mi is teljesen egyetértünk, a legtöbb termék és szolgáltatás a Facebook Hirdetéskezelõben beállítható fizetett hirdetésekkel a leghatékonyabb. Természetesen az egyéb kiegészítõ hirdetési megoldások is szerepet fontos játszanak, mint a Google, a TikTok és társai. Az online marketingügynökségek számára a kampánytervezés összetett feladat, kitalálni az üzenetet a célcsoport számára, megfelelõ minõségben tálalni a márkát, a terméket, a szolgáltatást, stb. A megtervezett hirdetések kiszolgálását a legtöbb esetben automatizált rendszerekre bízzák. Minden termék, minden szolgáltatás embereknek szól, az emberek életét hivatottak szebbé, jobbá, egyszerûbbé tenni, így emberek emberekkel állnak kapcsolatba. Ha ez utóbbi így van, akkor miért bízzuk a hirdetéseket csak automata rendszerekre, miért nem emberként közvetítjük az adott terméket, szolgáltatást a nekünk szükséges célcsoportot alkotó emberek számára?

Lõjük le a poént, a Facebook csoportok kihasználatlan felületek, kampánycélokra eddig nem használt tömegek vannak bennük. A Facebook csoportok olyannyira népszerûek manapság, hogy a közösségi oldal is ez irányba fejleszt (a kapcsolódó cikket itt olvashatod). A jól kezelt csoportok népszerûsége és taglétszáma folyamatosan nõ, bõséges megjelenési lehetõséget adnak a hirdetések számára. És a lényeg, a Facebook Hirdetéskezelõben beállított hirdetések nem jelennek meg a csoportok felületein (sem a hírfolyamban, sem a képnézegetõben, azaz sehol), nem úgy mint a magán hírfolyamodban, ahol gyakorlatilag minden 4-5. poszt egy hirdetés, amit a legtöbben szükséges rossznak élünk meg és átgörgetünk rajta.

Látni kell, hogy egy adott téma köré szervezõdött csoportban egy oda illõ termék és/vagy szolgáltatás sokkal feltûnõbben jeleníthetõ meg, a kiposztolt hirdetési tartalomra a tagok reagálhatnak, kérdezhetnek, megoszthatják azt, szavazhatnak rá. A reklámszakemberek számára nem kérdés, hogy egy médiazajtól mentes csoportban megjelenített hirdetés jóval nagyobbat tud szólni! A megjelenés hatékonysága tovább fokozható azzal, ha a hírfolyamban közzétett poszt mellett a statikus felületeken (csoport borítóképben, kiemelt közleményben, de akár a friss tagoknak szóló dedikált posztban) is megjelenik a termék, a cég, a márka. Az interakció fokozható szavazás közzétételével, ahol kutatni is tudjuk pl. a márkánk ismertségét (a konkurens termékek mellett), információt is tudunk kapni a termékünk kedveltségérõl, illetve kapcsolódó nyereményjáték meghirdetése is érdeklõdésre tarthat számot, fõleg ha a csoport adminja teszi közzé és kéri meg a tagságot a részvételre.

Meggyõzõdésünk, hogy a Facebook csoportok marketing célú használata - az egyéb hirdetési formák mellett - kitûnõ lehetõséget nyújt a márkaépítésre, a konverzió növelésre, imázsmegjelenésre. Egyre több megbízónk van, akik meglátták a lehetõséget a jelenleg még kuriózumnak számító, ügynökségek által nem használt felületekben. Nem véletlen, hogy a cégünk is ebbe az irányba megy, a jövõ marketing lehetõségét látjuk benne! A tapasztalatunk adott, több éve foglalkozunk Facebook csoportokkal, jelenleg több mint 725 ezer tagot kezelünk 4 csoportban (benne a legnagyobb hazai, illetve a legnagyobb budapesti adásvételi típusú Facebook csoport is) és további bõvítést tervezünk.

Főkép forrása:

10perc.hu

Címkék:

További cikkek

 Figyelj a pénzfelvételnél! ATM-limiteket élesítettek a bankok

Figyelj a pénzfelvételnél! ATM-limiteket élesítettek a bankok

A magyar háztartások 91 százalékában található legalább egy bankszámla, 90 százalékában pedig legalább egy bankkártya.

10perc.hu
2023. 08. 16.
 Brutális bukás! Két hónap alatt kétmilliárdot vettek ki a MÁV kasszájából kedvezményes bérlettípusok

Brutális bukás! Két hónap alatt kétmilliárdot vettek ki a MÁV kasszájából kedvezményes bérlettípusok

Nem tesz kimondottan jót az ország- és vármegyebérletek tavaszi bevezetése a vasútnak, hatalmas a mínusz a jegybevétel esetében.

10perc.hu
2023. 08. 16.
 Elfordultunk a készpénztõl – vagy befektetjük vagy feléljük a megtakarításainkat

Elfordultunk a készpénztõl – vagy befektetjük vagy feléljük a megtakarításainkat

Július végén 8010 milliárd forint volt a magyaroknál készpénzben, vagyis 20 milliárddal kevesebb, mint az azt megelõzõ hónapban.

10perc.hu
2023. 08. 15.
 Sokkoló! Újabb 15 százalékkal emelkednek a pályamatricák!

Sokkoló! Újabb 15 százalékkal emelkednek a pályamatricák!

2024 januárjától a személyautókra több mint 56 ezer forintba fog kerülni jövõre az éves országos sztrádahasználat, a 10 napos jogosultság 6 330, a havi matrica pedig 10 2...

10perc.hu
2023. 08. 14.
 Kiderült, mennyivel keresnek többet a férfiak a nõknél Magyarországon! Mutatjuk…

Kiderült, mennyivel keresnek többet a férfiak a nõknél Magyarországon! Mutatjuk…

A KSH adataiból, ahogy arra is fény derült, hogy a nõk fizetése jóval kisebb mértékben emelkedett a férfiakénál.

10perc.hu
2023. 08. 12.
 Önköltséges felsõfokú képzésre vettek fel? Semmi pánik, mutatjuk, mik a lehetõségeidet

Önköltséges felsõfokú képzésre vettek fel? Semmi pánik, mutatjuk, mik a lehetõségeidet

Számos kiadás merülhet fel a tandíj vagy a lakhatás szempontjából és ha nincs, aki ezt támogatni tudná, akkor sok esetben diákhitelhez kell folyamodni.

10perc.hu
2023. 08. 11.

Népszerű cikkek

Kapcsolódó cikkek