Az ügyvezetõ közlése szerint a BMW plug-in hibrid modelljeinek értékesítése az elsõ nyolc hónapban 58 százalékkal bõvült a tavaly azonos idõszakihoz képest, az eladott 281 plug-in hibrid BMW egyre jelentõsebb részarányt képvisel az eladásaik között.
A BMW most megújult 5-ös sorozata a márka egyik pillére a globális értékesítésben, így Magyarországon is. Az idén az év elsõ 9 hónapjában 2536 BMW-t adtak el Magyarországon és az éppen frissülõ 5-ös modell a legnépszerûbbek között volt (3-as sorozat: 368 db, X5: 332 db, X3: 253 db, 5-ös sorozat: 249 db) - tette hozzá.
Várakozásaik szerint a mostani megújulás további lendületet adhat a modell értékesítésének. Az új 5-ös BMW új plug-in hibrid hajtáslánccal, megújult külsõvel és számos vezetést támogató rendszerrel kívánja megszilárdítani pozícióját a prémium üzleti szegmensben.
Maciej Galant arról is beszámolt, hogy a BMW Motorrad üzletáguk az idei nehéz gazdasági körülmények ellenére is rekordot ért el az elsõ 9 hónapban, összesen 493 darab nagy motorkerékpárt értékesítettek az 500 köbcenti feletti kategóriában, 26 százalékos bõvülést elérve a tavalyi azonos idõszakhoz képest.
A teljes BMW Motorrad kínálatot tekintve 557 darab a mérleg, amellyel 15 százalékot fejlõdött a márka a 2019-es elsõ három negyedévhez képest - mondta el Maciej Galant az MTI beszámolója szerint.