403.55 Ft

357.09 Ft

Újabb élhetõ exobolygókat azonosították csillagászok

Kiemelt kategóriák

Egészség
Orosz-ukrán háború
Utazás
Foci-VB
Interjúk
Életmód
Nagyvilág
Friss
Kultúra
Otthon
Autó
Sport
Gazdasági hírek

További kategóriák

Szórakozás
Olimpia
Balesetek-bűnügyek
Időjárás
Karrier
Belföldi hírek
Hirdetési felületek
Tech és tudomány
Életmód

2023-ban óriásit robbanhat a TikTok-marketing

10perc.hu
2023. 01. 15.

Idén a népszerû közösségi oldal lesz a leghatékonyabb marketingeszköz, újra szexivé válnak az offline hirdetések, aki pedig az alacsony árakkal próbál versenyezni, annak komoly problémái lehetnek.

A jelenlegi bizonytalan gazdasági helyzetben számos üzlet, vendéglátóhely és szolgáltató juthat a bezárás sorsára, a szomorú trend viszont óriási lehetõséget teremt a talpon maradó cégek számára a fejlõdésre. Gál Kristóf vállalkozásfejlesztési szakember úgy látja, aki 2023-ban nem tud árat emelni, ki fog hullani a piacról.

„Aki árral versenyez, annak hatalmas gondjai lehetnek. Mindenkinek meg kell határoznia, mitõl különleges a cége. A top prioritás idénre tehát az a vállalkozásoknak, hogy extrém módon tegyék valamilyen formában egyedivé a terméküket, szolgáltatásukat annak érdekében, hogy az eladható maradjon” – magyarázta a 10perc.hu kérdésére a szakértõ.

Kijelentette, a növekedés szempontjából nélkülözhetetlen, hogy több marketinglábon álljon a cég. Ugyanis egy vállalkozás számára ugyanúgy nagy kockázatot jelent, ha csak egy marketingeszközt használ, mint az, ha csak egy beszállítója vagy vevõje van.


A növekedés szempontjából nélkülözhetetlen, hogy több marketinglábon álljunk      Fotó: Pixabay


Példaként említette, hogy a Facebook algoritmusa egyre kiszámíthatatlanabb, így aki csak arra támaszkodik, akár egyik napról a másikra is kellemetlen meglepetés érheti. Már 2022-ben egyértelmû trend lett a TikTok-marketing, ami 2023-ban szintet léphet és még nagyobbat robbanhat.

Már nem él az a tévhit az emberek fejében, hogy a TikTok egy tiniknek szóló platform, a felnõtt lakosság jelentõs része is napi szinten használja, ezért érdemes ott is tartalmat gyártani.

„A Facebookra relatíve könnyen lehet jó tartalmat csinálni, a TikTokon viszont képen, sõt, videón kell trendiként ott lenni. Ahhoz, hogy a TikTokon sikeresek legyünk, és ha ez megvan, az rengeteget hozhat a konyhára és kiemelheti a céget a tömegbõl” – fogalmazott Gál Kristóf.

Főkép forrása:

Pixabay

Címkék:

További cikkek

Népszerű cikkek

Kapcsolódó cikkek