Interjút adott az Indexnek Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója, aki jó nyarat vár, de a kereslettel a légi vállalat nehezen tart lépést, a kapacitáshiány pedig "a jegyárakban is meg fog jelenni", nem tudnak annyira flexibilisek lenni még. Nehézségként még megemlítette, hogy a háború miatt "az európai légtér egy része le van zárva", a légi irányítóknál pedig munkaerõhiány lépett fel.
Ebben a helyzetben is bõvítették mind a dolgozók, mind a repülõk számát, és feltöltötték alkatrészraktárukat is, és még így is nyereségre készülnek idén, a kapacitás 60 százalékkal nagyobb, mint a járvány elõtti utolsó teljes évben, az utasszám ennek megfelelõen 52 millióról 65 millióra nõhet, ha bejönnek a várakozások.
"Nagyságrendileg érzékeltetve ez több utast jelent, mint amennyien az Air France-szal, vagy épp a British Airwaysszel közlekednek" ecsetelte Váradi József.
10-15 éve dolgoznak azon, hogy legyen wifi a repülõn Fotó: Wizz Air
Az árversenyben szerinte nyerésre állnak, az áremelkedések miatt ugyanis a korábban drágább gépekre ülõk is olcsóbb megoldásokra találtak rá. Az extraprofitadóról is elmondta a véleményét, szerinte ez mára "környezetvédelmi adó" lett, ebben márpedig "a Wizz Air élen jár, mi repüljük a leghatékonyabb flottát nemcsak gazdasági, hanem környezetvédelmi szempontból is".
Nyáron a repülés a tengerparthoz kötõdik, nagyon népszerû Egyiptom, a Közel-Kelet és Törökország is, közel 60 országban több mint ezer útvonala van a Wizz Airnek. A járattörlési botrányok mellett is "a Wizz Air törlési rátája kevesebb mint fél százalék, ezzel mi vagyunk a legjobban teljesítõ európai légitársaság". A magyarokat nem tartja különösebben panaszkodó nemzetnek, vannak sokkal rosszabbak is.
Végül elmondta még, 10-15 éve dolgoznak azon, hogy legyen wifi a repülõn, de még keresik a megoldást arra, hogy hatékony és megbízható módon kínálhassák.