403.55 Ft

357.09 Ft

F1: 10 millió dollár legyen a csúcsgázsi

Kiemelt kategóriák

Egészség
Orosz-ukrán háború
Utazás
Foci-VB
Interjúk
Életmód
Nagyvilág
Friss
Kultúra
Otthon
Autó
Sport
Gazdasági hírek

További kategóriák

Szórakozás
Olimpia
Balesetek-bűnügyek
Időjárás
Karrier
Belföldi hírek
Hirdetési felületek
Tech és tudomány
Sport

A Renault egyre jobb a nagy leszorítóerõt igénylõ pályákon

Forrás: f1világ.hu
2020. 09. 22.

A Renault ausztrál versenyzõje, Daniel Ricciardo szerint a Mugellóban nyújtott erõs teljesítmény a bizonyíték arra, hogy a francia istálló autója egyre jobb teljesítményt nyújt a nagy leszorítóerõt igénylõ helyszíneken.

Az enstone-i gárda Spa-Francorchamps-ban és Monzában, a motorigényes helyszíneken igazán erõs formát mutatott, a Toszkán Nagydíj elõtt viszont a Renault nem volt annyira optimista, nem tudták ugyanis, az R.S.20-as versenygép mennyire lesz majd ütõképes a nagyobb leszorítóerõt igénylõ olasz pályán.
Ricciardo végül kiváló versenyt futva a 4. helyen ért célba, az ausztrál pedig azt mondja, ez annak a jele, hogy autójuk lassan minden típusú pályán ütõképes, írta az f1vilag.hu

„Egy kicsit talán szomorúak lehetünk, hogy ennyire közel kerültünk a dobogóhoz, de ha megnézzük a teljesítményt, ez mégiscsak egy olyan pálya volt, ahol nem számítottunk arra, hogy ennyire versenyképesek leszünk” – fogalmazott a Renault versenyzõje.

„Nagyobb leszorítóerõre van itt szükség, és ezen a téren nem voltunk különösebben erõsek. Barcelona, illetve az ilyen típusú pályák nem tartoznak az erõsségeink közé, most mégis sikerült fejlõdést mutatni.”

„Szerintem ez igazán biztató, és optimizmussal tölt el bennünket a soron következõ, nagyobb leszorítóerõt igénylõ pályákra. Úgy tûnik, egyre jobban állunk az autóval. Persze még szoros a küzdelem, de szerintem vasárnaponként egészen szolid a versenytempónk. Ha tehát a mezõny elejébe kvalifikáljuk magunkat, jó helyzetben lehetünk.”

Főkép forrása:

renaultsport.com

Címkék:

További cikkek

Népszerű cikkek

Kapcsolódó cikkek