A 444.hu írta meg, hogy a környezõ országokban a Telekom karácsonyi kampányában olyan hirdetés fut, amiben egy iskolában mesélnek az egymásra figyelés fontosságáról. Magyarországon viszont tanár helyett buszvezetõ a reklámban.
A Magyar Telekom a lap kérdésére eredetileg azt közölte, hogy a fiatal hazai tehetségeket támogatták a saját reklám forgatásával, de a nemzetközi kommunikációs csapattal közösen döntöttek a közös fejlesztésû Hogy vagy? koncepció magyarországi életre keltésérõl.
A Kreatív kérdésére a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója, Szabó Béla késõbb ezt nyilatkozta:
Szakmailag nem éreztük helyénvalónak egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni, hiszen a kampányunk célja, hogy hatására újra egymás felé forduljanak az emberek. A hozzánk érkezõ visszajelzések azt erõsítették meg, szeretik ezt az üzenetet, a világ egyik legegyszerûbb, mégis legfontosabb kérdését: Hogy vagy?
Németországban ez a reklám futott:
Ez pedig az itthoni, buszsofõrös hirdetés: