Az MVM az elõzõ évek átlagos megkereséseihez optimalizálta ügyfélszolgálati csatornáinak kapacitását. A lakossági energiaszolgáltatásban bekövetkezett változások nyomán terhelésük az elmúlt hónapokban jelentõsen megnõtt. A többletigények miatt, a kormányzati elvárásnak eleget téve döntöttek az átfogó bõvítés mellett.
A cég jövõ februárig három ütemben csaknem harmadával növeli ügyfélszolgálatos kollégái létszámát - tájékoztatnak a közleményben. Az új munkatársak az energiaszolgáltatás összetettsége és a rengeteg ügytípus miatt több hétig tartó oktatásban vesznek részt.
A vállalat a várakozók kényelmét fokozó további intézkedéseket is bevezetett: már 14 állandó irodájában biztosít ingyenes wifi-szolgáltatást. Egyes helyszíneken több szék, meleg tea, hõsugárzó áll az ügyfelek rendelkezésére.