Magyarországon növekszik az e-rollerek iránti kereslet, majdnem minden tizedik magyar használ e-rollert, 11 százalékuk rendszeresen, 64 százalékuk pedig rövidebb utakra. A MediaMarkt által megrendelt felmérés szerint a válaszadók 20 százaléka fõként élményszerzés céljával, vagy kíváncsiságból e-rollerezik, 6 százalékuk pedig az autó helyett használja.
Az elektromos rollerek térhódításával egy új alternatív közlekedési eszköz ékelõdött be a lakosok életébe, az eszköz népszerûségének növekedésében a pandémiának is nagy szerepe volt. Az e-rollerek iránti kereslet a vírus komolyabb hullámainak lecsengésével sem torpant meg, hiszen az elmúlt öt hónapban a forgalom ötszörösét érte el elõzõ év ugyanezen idõszakához viszonyítva.
A legnépszerûbbek a közép- és felsõközép-kategóriájú, felnõtteknek szánt modellek, amelyek 25-30 kilométer hatótávúak, valamint egyre keresettebbek a 40-45 kilométer hatótávú, felsõ kategóriás rollerek is, ezek már több funkcióval, megbízhatóbb fékrendszerrel, beépített világítórendszerrel és akár sebességtartó automatikával is rendelkeznek.