403.55 Ft

357.09 Ft

Keszthelyi Vivien: jön az Euroformula F3-as premier!

Kiemelt kategóriák

Egészség
Orosz-ukrán háború
Utazás
Foci-VB
Interjúk
Életmód
Nagyvilág
Friss
Kultúra
Otthon
Autó
Sport
Gazdasági hírek

További kategóriák

Szórakozás
Olimpia
Balesetek-bűnügyek
Időjárás
Karrier
Belföldi hírek
Hirdetési felületek
Tech és tudomány
Életmód

A boltok helyett immár az online világában vásárolnak a magyarok

10perc.hu
2021. 10. 21.

A fogyasztók 69 százaléka már az online vásárlást választja, amennyiben a keresett termék egy webáruházban és a fizikai üzletben is rendelkezésre áll.

Érdekes adatokat hozott nyilvánosságra a Glami, a több mint 250 meghatározó európai divatwebáruház kínálatát összesítõ keresõoldal internetes adatfelvételen és értékesítési statisztikákon alapuló nemzetközi kutatásában. Ebbõl egyértelmûen kiderül, hogy a magyarok többsége már inkább online vásárol divatcikkeket.

A fogyasztók 69 százaléka már az online vásárlást választja, amennyiben a keresett termék egy webáruházban és a fizikai üzletben is rendelkezésre áll, míg a felmérés szerint a magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelõzõ kereskedelmi idõszakban.


A fogyasztók 69 százaléka már az online vásárlást választja    Fotó: freepik.com


A fogyasztók 57 százaléka szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százaléka vásárol majd online és fizikai üzletben egyaránt, és csupán 4 százalék azok aránya, akik csak hagyományos üzletben gondolkodnak.

Az online vásárlást elõnyben részesítõ fogyasztók a webáruházakból történõ rendelés legfontosabb elõnyeiként a kényelmi szempontokat (56 százalék), a legkedvezõbb árajánlat gyors megtalálásának lehetõségét (27 százalék), a boltba jutáshoz szükséges idõ megtakarítását (35 százalék) és a webáruházak oldalain szûrõkkel és kulcsszavakkal történõ keresés hatékonyságát (27 százalék) jelölték meg.

Főkép forrása:

freepik.com

Címkék:

További cikkek

Népszerű cikkek

Kapcsolódó cikkek