Úgy tûnik, az elmúlt egy esztendõben rájöttek, vagy kénytelenek voltak rájönni arra az emberek, hogy nem számítanak létszükségletnek a különbözõ szépségápolási termékek, melyek helyét a vásárlási listákon a higiéniai kozmetikumok vették át. Ugyanis rendkívüli többletigény keletkezett az alapvetõ higiéniai termékek iránt, mint például a kézfertõtlenítõ.
A bizonytalan idõszakban azokat a kozmetikumokat aligha vették meg az emberek, amire nem feltétlen volt szükségük. Értelemszerûen ezekbõl a termékekbõl nem is kellett annyit legyártani a tavalyi évben. Ilyen volt például a rúzs, melynek az eladási adatai szinte teljesen bezuhantak. A helyzet normalizálódását követõen sem biztos, hogy visszaáll majd a rúzsok iránti kereslet, hisz kiderült, lehet nélküle létezni.
A vásárlási listákon a higiéniai kozmetikumok vették át az elsõ helyet Fotó: freepik.com
Bár az átlagemberek aligha tudják, de sok olyan komoly márka létezik, aminek egyáltalán nincs gyártókapacitása, ezért bérgyártással állítják elõ a termékeiket. Az elmúlt idõszakban ráadásul a kialakult helyzetre reagálva egyre többen próbálnak online is értékesíteni, ott próbálnak brandet építeni, ami kis költséggel, rövid idõn belül meg is valósítható. Ugyanakkor a kozmetikumok elõállítási ideje nagyon sok tényezõtõl függ, de legjobb esetben már akár két hónapon belül kézhez kaphatja az ügyfél és elkezdheti azt értékesíteni a piacon.